Japp!

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6502689.ab


Jo jo, jag är fortfarande väldigt nyfiken. De som får massor av bristningar på magen under grav, kom ni i byxorna tre dagar efter förlossningen? Och var ni precis som innan? 

Jag tror helt enkelt: liten gravmage, liten mage efteråt. Stor gravmage, stor mage efteråt. Nån som sätter emot?

"Det tog ett par veckor att bli av med fläsket"  Fläsk? Öhh det är inte fläsk man har problem med! Det är skinnet! Tro mig, jag har själv gått ner 30 kg och inte fan fick jag platt, fast mage för det. Så det är inte fettet det hänger på.  

Därför håller jag mig till http://magbloggen.wordpress.com/2010/02/18/tank-om/

 

"En kvinna utan mage är som en säng utan kudde"  

 

Nåt för Elin Ulla   ;o)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja det är det verkligen =) Och män gillar kvinnor med lite former och handtag ;D

2010-03-01 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0