Snodd av Elin!

1. Hur gammal är du om fem år? 36

2. Vem var den sista du träffade?
arbetskollegorna

3. Hur lång är du? 168cm typ

4. Vilken var den senaste film du sett? ööhhh?

5. Vem ringde du senast?   Mannen!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det är tomt i min kaffekopp! Maggan.

7. Var är dagens planer? Städa hemma, städa förrådet!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Beror på situation

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma?  I fredags tror jag 

11. Vilken ögonfärg har du?
 Grön/brun

12. När vaknade du idag?  Har jag ens sovit? Gick upp 05:30

13. Har du någon gång hittat en katt?
 Japp!

14. Vilken är din favoritplats? Stranden, när det är varmt och soligt!

15. Vilken plats föredrar du minst? Skulle inte vilja sitta i ett terrarium med ödlor och ormar...
   
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Troligtvis på jobbet :o)

17. Vad skrämde dig som barn?
V

18. Vem fick dig att skratta senast? Lelle!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, fast jag har gett mina till mamma.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!! Svettas värre än en klimakteriekossa annars......

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st men sover med en speciell.

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Självklart! Det bygger karaktär ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tofflor!

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Är inte så jättemycket för glass. Men gärna då nåt med kola eller nötter.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga som handpenning på ett hus.

30. Tycker du om kaffe? Oh yes!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe! 

32. Sover du på någon särskild sida? Fråga gubben

33. Kan du spela poker?
Njaaaa 

34. Tycker du om att mysa?
 Ja!

35. Är du en beroendemänniska? Svara ja där med!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Sanna! 

37. Vill du ha barn?
 Men jag har ju redan 3!!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Är väl engelska då.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Prylar

42. Äger du dyra smycken? Vad är dyrt?

43. Har du någon gång testat narkotika? Don´t dare. Men det kanske är bra?  Fast å andra sidan så röker jag. Var går gränsen?

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog jag själv. I rätt sällskap.

46. Välj ett ärr på din kropp? ehhh, får väl bli alla bristningar då som visar att jag burit barn. 

4
7. Vad har du för ringsignal? Ljudlös  :D    annars är det Treat-Go 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej

49. Flirtar du mycket? Ja eftersom jag är tjej och social uppfattas jag ofta som flörtig. Även om det inte är menat så.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i hallen. Måste byta, den är gammal.

51. Kan du byta olja på bilen? Tror jag absolut om jag bara får försöka!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nejje, jag kör ju inte!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Så du är alltså svensk?

54. Läser du dagstidningen?
På nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 Nej

56. Dansar du i bilen? Ja och varje gång undrar gubben vad jag lider av

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ingen aning, det är nåt som står på jobbet.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Namn

59. När var du i kyrkan senast? 19/6 tror jag nog bestämt att det var.





Tjuvat av http://elinpetersens.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0