UPPDATERA BLOGGEN!

Ok då Carro, jag lyder order!

Vad hände i somras då? Tjaaa vet inte riktigt, gubben har lyckats radera ALLA bilder i mobilen.......suck.........

Men vi gifte oss iaf! Och hur tar man sig från kyrkan på bästa sätt? Så här:


 

Vi har grillat hos pappa:

 

 

Vi har även insett att jag har nog inte så dominanta gener. Eller hittar ni nån likhet här? Är det verkligen jag som är mor till denna bebis? För vi är ju så lika! Samma hårfärg, samma ögonfärg, liknande hudfärg................


 

Annars händer inte så jättemycket. Wilding börjar på dagis snart, jag börjar jobba om en månad! Men jag tror ändå att han är stor nog att klara dagis!


 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra där, mer sånt. =) Stort grattis till giftermålet. Vad stor liten har blivit. Söting. Lustigt att man bor på samma ställe men ändå springer man aldrig på varandra. Må så gott.

2010-09-07 @ 09:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0