Det luktar lik här!

Snacka om att det är rötmånad när man kommer hem och det luktar lik i lägenheten!! Ganska snabbt inser man att det är soppåsen som luktar.... Ut med den och tar lite tomglas på vägen. Får ett ryck och börjar kånka tidningskassen till återvinningen oxå. Kommer hem för att hämta lass två och telefonen ringer.........

Dottern är hemma hos grannen och har orsakat översvämning på toaletten så vattnet flödar i hallen.......... *jättesuck*    Så det var ju bara att avbryta min egen städning, roffa moppen och springa till grannkåken. Så där har jag sen spenderat två timmar med att torka vatten och skälla på barnen. Jättekul tisdagskväll kan jag lova.

Så nu stänger jag av allting och lägger mig och lyssnar på:

http://www.youtube.com/watch?v=IakDItZ7f7Q


Kommentarer
Postat av: Jonte

NEJ NEJ NEJ, kanske sämsta låten på skivan....

2008-08-12 @ 23:47:02
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0