Preppy

Jo egentligen är jag väldigt preppy. Men dock inte märkespreppy, äger nog knappt nåt märkesplagg över huvudtaget.

 Men jag tar gärna emot om nån känner för att ge mig en present ;o) 

Tänk Charlotte i SATC. Yes me like. Men jag ser inte ut så varje dag för det. Jag varierar mig mycket. Men idag har jag iaf köpt min svarta kavaj!!! Inte riktigt som jag tänkt mig, den är ändå lite för stram tycker jag. Måste prova med lite olika kläder här hemma så får jag se vad jag tycker. Vill ju gärna ha en grå oxå men har hittills bara hittat randiga.

Var kan jag få tag på en grå kavaj, gärna med ljust foder, för inte en så dyr peng?

Kommentarer
Postat av: Jonte

Helt ärligt, skrikiga skor och Darth Vader tröja känns inte så preppy :)

2008-08-28 @ 18:20:51
URL: http://www.trinet.se
Postat av: Jenny

Men herregud, jag skulle aldrig klä mig i nåt sånt. Bara när jag träffar dig S

2008-08-28 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0