Skoltider = semestertider!

Iaf för dottern. Hon drar till High Chaparral http://www.highchaparral.se/  imorrn med grannen och hennes dotter. Så hon missar första veckan i skolan. Men hon verkar inte gräma sig över det :o)

Igår satt jag och åt middag med Joakim när telefonen ringde. Å vilken lycka, grannen hade tvättstugan så man kunde låna ett par maskiner. Men vi orkade inte tvätta hela natten så jag gick hem vid halv elva så fick hon fortsätta tvätta/torka idag. Alltid bra med en en egen husa! Hon lagade även middag idag så jag behövde inte tänka på det heller. Vi kanske borde skaffa stort hus och bo i kollektiv istället *S* 

Skolan börjar imorgon så vi måste upp tidigt och äta bra frukost och allt sånt där. Orkar inte!! Jag sitter här med svid i halsen, snorig näsa och 39graders feber! Vill helst sova i en vecka nu! Försov mig i morse igen......

http://www.youtube.com/watch?v=qigIuyp4Baw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0