Takida & Backyard Babies!

Shit vad kul vi hade på Skansen! 

Åkte in efter jobbet med Petra. De andra hade lite personliga skäl till att inte följa med tyvärr. Tog en tripp in på gröna skylten för att köpa lite dricka. Väl inne på skansen fick man ju självklart inte ta med sig påsen in på området så vi satte oss på en bänk utanför. Vi var inte ensamma direkt *S*  Många påsar tömdes där. Snackade lite skit med folk runtomkring och dansade lite och så. Resultatet blev att vi missade hela Backyard Babies spelning *ASG*  Men men, vi var ju ändå där för takida så det gjorde inte så mycket. Rätt vad det var kommer Nenne och Lotta springandes oxå! Kul!!!

I pausen gick vi dock in på området och fick se lite fakirkonster och nån som satte en råttfälla på snoppen. Mycket spännande..........



Jag glömde ju självklart kameran (Petra likaså) så jag har bara pissiga mobilbilder. Men bättre det än inget!!

När väl Takida kom upp på scen så var det bara röj som gällde!!! Jag var en aningens svettig när vi kom därifrån och idag är jag helt mör i benen och i fötterna. Men jag gör gärna om det!!!



Så idag får ni en av favoriterna från igår:

http://www.youtube.com/watch?v=m_hn2NZJWQA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0