Var tog tiden vägen?!

Hinner ju inte med att uppdatera här känns det som. Men det kanske var för att helgen blev så stressig.

Lördag: In till stan för lite shopping med Jonte. Men det tog ju fan hela dagen. Fast jag köpte nya skor iaf, alltid nåt :o) På kvällen åkte jag hem till Roger för lite vin på takterassen. Mycket trevligt! Men kallt! Inte fan var jag klädd för att sitta på ett hustak halva natten.

Söndag: Rib-boat!!! http://www.uppner.se/RIBbatar.aspx  Hade gett bort detta som en upplevelse till en kompis i present. Men hon blev ju självklart akutsjuk när vi skulle åka! Hade väntat på detta sen i april, det var liksom nu eller aldrig. Men eftersom man ändå betalat en del för biljetterna så drog jag med mig systerliten istället.  Å vilken båtresa! Det där vill jag göra igen! Bilderna hade inte kommit upp på hemsidan än och jag har inte fått korten av Petra, men det kommer. Vi var jättefina i våra flytoveraller och skyddsglasögon. Jag lovar!

Måndag: Idag med andra ord. Vaknade en aningens mör i kroppen. Det tog på krafterna att åka båt. Pallrade mig iaf iväg till jobbet och slet. Allt som vanligt med andra ord. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig så skulle vi åka till Stinsen för shopping. Men inte fan visste vi var det låg *S* Jag var mest rätt med min gissning iaf, jag är nästan en levande GPS. Nästan....ja....  Men vi kom fram till slut iaf. Käkade lite mat och sen var det gatlopp genom butikerna. Köpte fotbollskor till Joakim så nu är han lycklig. Han tjatade som jag vet inte vad i varje butik men fyller man år om två veckor så får man vänta tills dess och se vad man får. Joakim delar dock inte samma uppfattning......

Efter detta åkte vi till Kista där systerliten hade träning. Vi var dock lite osäkra på tiderna men jag kom in i hallen till slut och kunde fråga. Vi var väl vid hallen typ 20:20, träningen slutade 21:30........ Men men, med lite kaffe från donken kan man ju nästan vänta hur länge som helst.

Så här sitter jag, tröttare för var dag som går känns det som. Skall man inte bli uppvilad av helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0