Fjortisstyle!!

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
gabbi

Vem ringde senast dig?
Linda

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Är det ngn som fått mina meddelanden?  

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
calle

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
*ASG* ***** påstår att hon behöver sex idag så jag föreslog att hon skulle göra ett allanrop. Hon tyckte nog inte att jag var så rolig eftersom deras *ligg-me-varann-förhållande* är topphemligt.

Vem skickade det?
en vän

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
*ASG*  Galning. Kom in till stan i veckan så käkar vi middag.

Har du några utkast?
nope

Vad är ditt rekord i snake?
ehhh.... va?

Vad har du för kontakter som börjar på...

J?: janne, jenni P, Jenny J, Jimmy H, Joakims mob, Jocke arb, Johan, Johan haninge, Jonas, jonaskurvan, jonashelen, jonte

C?:  Calle, caroline handboll, Carro, Charlie

M?: Mari, madde, madde gcm, maggan, magnus, Mallan, marie, mathias, matte, mia, micke, micke N, Moa, Moktar, Monica, mormor

A?: alex, andreas, andreea, anne, annebill, anneli


Kontenta?  Jag har en jäkla massa kontakter på M..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0