Knallar å går...

Helgen rusade iväg!!

Fredag: Julfest med jobbet!  Först lite julmys på kontoret. Jag fick köra ett litet pres.tal eftersom jag är nyanställd. Försökte pränta in hos alla att jag gillar choklad ;o) men jag fick champagne istället. Det funkar ju det med, speciellt när den är rosa!!! Efter detta drog vi till Lassemaja i Barkarby för lite julbord. Hur bra som helst! Massor av hemlagat, inte nån fabriksmat där inte. Jag gav mig dock på snapsen och det var ju ingen höjdare. Skallebanken kom ju som ett brev på posten!! Och så hade jag ju bara barnvakt hemma ett tag så det blev en tidig kväll för mig.

Kommer hem strax innan elva och då har de party hemma hos mig med Singstar och GH. *suck*  Ingen bra kombo med världens huvudvärk så jag gömde mig i badrummet tills alla hade gått.......

Lördag:  Ja då stod jag i cafeterian med handbollen. Mycket smörgåsar och korvar blev serverade oxå. Jag var lite sen ner dock för jag var och pantade alla flaskor och burkar som blivit hopsamlade här under hösten. Det var ju inte lite kan jag säga...... 

Kvällen var dock lugn med lite indiskt käk å rödvin. *mums*

Söndag:  SHOPPING!!  Heldag i kista. Eller heldag och heldag.... 4-5 timmar blev det bara. Men det är ju bara jag som shoppar. De andra klagar ju bara. Till slut fick jag dumpa dem på donken för att ens klara att av att shoppa utan att höra "jag är trött, jag har ont i benen, vi har ju gått hela dagen, jag orkar inte mer" *suck*  Va fan!! Klart att man går och står hela dagen när man shoppar!!

Middagen bestod av rester och en varm smörgås. Smörgåsbord á la Kungsängen med andra ord :o)

Däckade i sängen INNAN 22!! Jag kanske var lite tröttmössa........

Idag är det måndag iaf! Jag känner mig utvilad! Tur det, för jag har en fullspäckad vecka framför mig igen!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

ja jag önskar dig lycka till..låter som en bra helg förutom skallebanken...om du är lik Bergam var det Ingmar eller ..skratt...skojade bara näe tycker inte du är lik...kram

2008-12-08 @ 17:31:26
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0