Nu så!!

Fick stänga igår oxå så jag blev lite sen hemåt. Stannade till i Jakobsberg och shoppade lite småpryttlar. Gick förbi mamma på vägen hem och hittade mat på spisen. Mycket tråkigt ;o) Planerade lite inför nyår och sen sprang jag hem. Jag hade lovat Noomi att komma förbi på kvällen och klockan hade börjat dra iväg. Kom till Noomi runt kvart i nio... Ett glas vin senare började vi bulla upp gottis sen satt vi (ok, det var jag) och svullade hela kvällen!!  Tjockis, ja jag vet.





Idag är det iaf nyårsafton och kvällen är spikad!! Blir två olika fester men dock med familjen på båda ställena.
Om jag hinner blir det kanske nån bild på nyårsoutfiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0