Varde syn

å syn hon fick!  

Jag har varit och hämtat mina nya glasögon! Nu ser jag! Visserligen ser jag ju inte urdåligt men visst fan blev det bättre. Så nu ser jag ut som en riktig kontorsråtta *S*  Jag gillar mina lila, Joakim tyckte att de rosa var snyggare. Skönt med två iaf så kan man variera.

Var in en sväng på skoaffären oxå....... Har letat kängor hela hösten men inte hittat några som jag riktigt vill ha. Men nu hittade jag de perfekta!! Halvhöga med både spännen och snörning och dragkedja. Me like!!! Eftersom jag är så bra på att shoppa var de självklart på rea och kostade ingenting och det fanns ett par kvar i min strl. När jag sen betalar i kassan och får kvittot höll jag på att fnissa ihjäl mig! Gissa vad skomodellsnamnet var..........................JENNY!   *S*  Dessa skor ville verkligen följa med mig hem!

Kom hem och gjorde gooood mat!  Panerad rödspätta, lime/dillsås och kokt potatis. Men kom det några barn hem och åt eller? Nejdå, Joakim åt hos Julia och Joceline hos Moa. *suck* När jag för en gångs skulle gjort något annat än halvfabrikat........................... Så jag fick äta själv istället med Billy Idol som sällskap.

Trött som en gnu var jag igårkväll! Slocknade på soffan efter middagen och vaknade inte förrän Joakim kom hem. Skulle egentligen gått till Gabbi en sväng men jag var i nåt sorts zombiestadie hela kvällen och kom knappt upp ur soffan. Får ta det ikväll istället. Då jag oxå skall gå på Jocelines luciatåg och ha fika hemma hos mig..... Och innan dess måste jag städa lite och gå till tandläkaren med Joakim. Kan man få liiiite mera tid på dygnet tack!?

http://www.youtube.com/watch?v=24FT3u-lhg4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0