Ny mobil!

Vill ha en ny mobil. En bra mobil. En snygg mobil. Med bra kamera å musikspelare. Vad ska jag ha då?

Har lite mer än en månad kvar bara på mitt abonnemang och de brukar ju inte vara så dåliga på att bjuda på en mobil om man förlänger. Frågan är ju bara vad jag skall kräva för mobil!?  HILFE HILFE!!!  

Jag gillar iaf W980 men har den ens kommit? Jag har inte sett den nånstans men å andra sidan har jag nog inte varit å kollat lurar på över en månad eftersom sonen är på semester. 

X1? Ja varför inte men egentligen, vad ska jag med den till? 
C902?  Javisst inga problem. Men varför stanna där.... Högst upp på listan står:
C905!!!  Yes!  Nej jag är inte alls SE-skadad....  Efter att ha varit Nokia trogen i många år så gick jag för några år sedan över till SE och jag tror nog att jag stannar. Även om jag kan hålla med om att Nokia är lite lättare att hantera så förstår man ju iaf grunderna i alla SE-lurar. Tycker jag, det var bara min åsikt.

Så kan nån nu tala om för mig när W980 och C905 kommer?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ledsen att göra dig besviken, men Marcus+Dans= noll poäng i utförande ;)

2008-07-17 @ 18:59:44
URL: http://langbrandt.blogg.se/
Postat av: Jonte

C905 kommer i höst och W980 borde dyka upp kring månadsskiftet i väl valda butiker :)



Jag röstar på W980 då den är vikbar som jag vet att fröken gillar. Annars är det inget att snacka om, C905 all the way.

2008-07-17 @ 19:40:25
URL: http://www.trinet.se
Postat av: Jonte

C905 kommer i höst och W980 borde dyka upp kring månadsskiftet i väl valda butiker :)



Jag röstar på W980 då den är vikbar som jag vet att fröken gillar. Annars är det inget att snacka om, C905 all the way.



C902...noooooo. Inte någon bra kvalite på den telefonen.

2008-07-17 @ 19:41:54
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0