Vart är min kamera?

Med tanke på hur lite kort jag har tagit på sistonde skulle man ju kunna tro att jag tappat bort kameran. Men att jag fotar med mobilen och således alltid har den med mig behöver vi inte tala högt om................ Ska skärpa mig!

Jag har iaf sökt lite jobb till höger och vänster. Denna vecka har jag två intervjuer i andra omgången, dvs, jag skall träffa VD:n på båda företagen. Får se hur det går!  Idag har jag en intervju på finanshuset, fondmäklare *ASG*  vad sägs om den! jaja, värt att prova iaf!

Tar nåt soft idag då,  en Håkanlåt:

http://www.youtube.com/watch?v=CKl_7zK3fbI

Kommentarer
Postat av: CrazyFrog

Ja men, grattis till jobbet (fast jag vet att du vill ha det andra jobbet =)

Å du....man svarar i fånen när Ulla ringer asg

Sitter och lyssnar på Gavin....måste lära mig att tycka om hans stil:D

2008-11-05 @ 15:47:52
Postat av: JagenQ

Grattis och lycka till...

2008-11-06 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0