Stulen, rakt av!!

Instruktionerna är som följer: slå upp rätt nummer i mobilens telefonbok och svara sedan på frågorna.

Har du kysst nummer 7?
* Automatisk kundtjänst låg där så, nej, absolut inte.

Har du träffat nummer 9 i veckan?
* Nej.

Älskar du nummer 10?
* Nej nej och åter Nej!

Är nummer 11 en sötnos?
* Ja nåt så fruktansvärt!

Är nummer 15 en bästis?
* Möjligtvis till sonen, det är numret till en av hans kompisar :o)

Har nummer 16 gått i samma klass som du?
* Icke.

Brukar du hänga med nummer 19?
* Farmor! Eh, hänga är väl kanske inte rätt ord *S*  Men visst träffas vi!

Är nummer 20 bra?
* Faxlåda.....................

Vet du om nummer 31 har ett förhållande?
* Japp. 
 
Hur känner du nummer 38?
* Gammal jobbarkompis.

Är du intresserad av nummer 42?
* Nej nej och åter nej!

Hur länge har du känt nummer 49?
* Typ 2 år och 2 månader om jag inte missminner mig.


Jag utmanar alla som läst detta att göra om den hos sig. Meddelad mig sedan. Gud vad jag tycker sånt här här fjortisroligt!


Kommentarer
Postat av: Jonte

känner sig som nummer 49

2008-09-12 @ 01:54:39
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0