För övrigt

så var det handboll och basket hela helgen som var. Lördag var det samling 8:30 nere i hallen. Sen matcher fram till ca 13 och sen skulle jag stå i cafet till 16:15. Mmm lite trött var jag på kvällen kan jag säga så jag gick och la mig vid 20:45. Jag är otroligt trevligt sällskap på kvällarna efter en hektisk dag!!  Gick upp på söndag morgon och käkade frukost i godan ro medans alla låg och sov. Rätt vad det är kommer Joakim och börjar vråla om att vi missat samlingen, vi har försovit oss. Jag förstod ingenting förrän jag tittade på text-tv och insåg att vi missat sommartiden.  *suck*  Då var det bara att kasta på sig kläder och sen kasta sig in i bilen för att åka på basketmatch i åkersberga. Och ja, vi hann!!

Imorgon åker Joceline till Västerås på handbollscup. Vi åker dock först på lördag morgon. Hon har första matchen 8:46 på lördag morgon. Underbart..................... Men sen blir det Enköping och syster stor. Hoppas hon har en bit  brie i kylen annars blir jag arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0