Helgen var superbra!

Jobbade i fredags. Det skulle jag kanske inte gjort. Allt blev helt galet.

Skulle vidarebefodra ett mail med ett lite privat svar, men jag lyckades skicka det till mailinglistan istället för bara den enskilda personen...Pinsamt.

Sen skulle jag skicka mess till Per men la telefonen i fickan utan knapplås så messet gick iväg till halva adressboken istället........ännu mera pinsamt!!

Sen krånglade bankomaten så mina pengar är ute och susar i cyberspace nånstans. Men jag har sparat alla lappar så det ordnar väl upp sig under veckan.

Skulle hem och fixa mig för att sen åka till Per. Då började strumpbyxorna bråka med mig. Jag blev förbannad och slet sönder ett par stycken i ilskan innan det blev rätt.... Sen hittade jag inte kameran. Kom ihåg att jag haft den hos mor dagen innan och tänkte ringa och fråga om jag glömt den hos henne. Men då hittade jag inte telefonen heller. Kan ju säga att då var mitt tålamod slut och det hördes många fina ord ur min mun. På ganska hög volym oxå.... Tur att man var själv hemma :o)  Allt ordnade sig dock till slut och jag kom sent omsider iväg till Bålsta. Där jag fick presenter!! *wiiihii* 

Kylskåpsmagneter!! Jepp jag hade tjatat så det fick jag.
Världens finaste armband! Precis sånt som jag jagat hur länge som helst. (Hur vet mänskan såna här saker?)
Halsband! Som matchar mina örhängen perfekt. (Lyckoträff eller?)
Cigg! Hur bra som helst nu när man inte har några pengar......
Tequila! Livselixir. Eller nåt....... *s* 
Parfym! Tommy Hilfiger: Girl! Självklart, vad annars ;o)

Jag är sååå supernöjd!!!

Lördag: Kallt som fan men vi gav oss ut på promenad! En sväng i centrum och sen upp till Pers mor på en snabbfika och pratstund. Hem igen och laga middag!  Kvällen var lugn med lite tv/film, ost å kex å självklart vin!! Jag lovar, jag åt inte upp alla oliver! Bara nästan.....

Söndag: Seg seg seg. Men det får man väl vara på en söndag? Vi pallrade oss iaf till IKEA och trängdes med folket men hittade inget specifikt. Käkade stooor burgare på Max så man blev lagom dåsig till den obligatoriska söndagsbion ;o)  Vi kollade The day the earth stood still.  Slutet gav en lite flashbacks från Cloverfield men det var ok iaf. 

Sen var det bara hem och ta hand om all tvätt som ligger i drivor i hela lägenheten. Hade varit otroligt seg hela dagen och ett litet pip i örat gav ju förklaringen. Feber igen, och denna jäkla hosta som aldrig vill gå över. Nu är den värre än nånsin så jag super Mollipect för fulla muggar! Men men, man blir väl bra i maj eller nåt *suck*

Idag sitter jag och jobbar. Vi har sjuka på jobbet oxå så jag jobbar heldag idag. Lär väl stupa när man kommer hem ikväll men om man har tur så slipper iaf jag laga mat :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0