Jobb igen

efter att ha varit ledig i två dgr. Jobbade måndags, ledig tisdag/onsdag. Onsdagen pga det var planeringsdag i skolan = skola stängd. Barnen fick straffkommendering och städa rummet, vilket inte var så uppskattat. Men nu har vi iaf slängt 4 sopsäckar gamla leksaker och skräp och mer blir det!!  Sanslöst vad man samlar på sig! Nu går det iaf att gå på golvet.

Jag har städat mitt rum oxå! Duktig kicka. Har tom torkat av fönsterbrädan och sorterat mina smycken. När hände det senast?! Men sen fick jag tuppjuck på städandet och tvingade Per ta med mig för shopping på coop!

Sjuk som en gnu är jag oxå. Har hostat sönder mig totalt så jag har muskelknutor i ryggen. Svid i halsen nåt så brutalt till följd av detta. Och så känner jag ingen smak eller lukt. Kaffe är ju spännande att dricka.... Skulle lika gärna kunna dricka varmt vatten. Den enda smaken jag känner är salt. Gissa hur kul det är att äta mat..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0