Tröttmössa.

Stendog igårkväll! Skulle se på film men klarade säkert hela 5 min! Jag är ju värdelös på det här med och se på film i sängen. Trots att man då kom i säng tidigt så vaknade jag INTE utvilad. Tröttare än nånsin, kunde knappt gå rakt till tåget. Fanns nog en och annan som undrade vad jag haft i mitt kaffe på morgonen.....

Nu sitter jag på jobbet, försöker hålla ögonen öppna. Ser fram emot att sitta på 2½timme handboll ikväll oxå........NOT! Jag lär ju ha kaffetermos med mig om jag skall klara av timmarna där på en träbänk. Vi skall ha föräldramöte ikväll oxå. Men det står inte om det är innan träningen eller efter träningen. Bara "i samband med träning" *suck* 

Som tur var slutar jag tidigt idag iaf. Men önskar det kunde vara lite sol oxå. DÅ kanske man skulle piggna till.

Eller hoppas på att mitt tangentbord får sputnik så jag får världens elstöt så jag måste lägga mig på golvet och vila en stund.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0