Tv-terror!

Ja det är bara att inse, barnen bestämmer vad vi ser på. Jag brukar ju inte se så mycket tv ändå så mig gör det inte så mycket. Men häromkvällen var det tv-kväll. Joakim bestämmer då att vi skall se Ali G in da House!!! Aaaaiiighht!  Visst det kan vara kul en minut här, en minut där. Men inte en hel film i sträck.

Vad som däremot var kul var musiken i filmen!! Gammal musik som man nästan glömt bort. Men det räcker med att höra två ord så sitter man i soffan och sjunger.

Vem kan glömma Chaka Demus & Pliers-Tease me?  jag gjorde det tydligen för ett tag.

I filmen spelas även Another Level http://www.youtube.com/watch?v=6ld7bsyk1SU som jag har på en absolute-skiva. Men jag kommer ihåg den från tidigt -90tal med Silk! *S*  Hoho, tonårstider :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0