Veckans horoskop!

Skorpionen: Ascendenten och Jupiter står i gynnsam linje för ditt stjärntecken. Det innebär två saker:
1. Ditt hus brinner ned i veckan, och du förlorar allt.
2. Din morsa dör i branden.
Nej, det kanske inte var så gynnsamt det där med ascendent. Men du får bo på hotell! Och det är ju flott. Wow!



Fast jag förstår ju inte riktigt varför min mor skulle dö om mitt hus brinner ner. Vad skulle hon hemma hos mig å göra? Tvätta fönstrena kanske men jag tror inte det är så jäkla troligt.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tvivlar stenhårt på att mor din skulle putsa dina fönster....hon har ju några stycken själv att putsa :D

Dessutom så blir det nog bara is på dina rutor med tanke på hur kallt du har det, bra orsak att slippa undan :o))

2009-01-28 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0