Vem såg Robinsson?

OMG!  Jag tittade med ett halvt öga, vi satt hemma hos Pers mor och fikade lite.

Pers 1: Titta här finns ju ett hus!  (glatt överraskad)
Pers 2: Näääää det ser ju inget mysigt ut. (besviken)


Tjaa jag trodde ju i min enfald att om man sökte till Robinsson så var man beredd på "ödeö-eremit-liv".  Men de här gick omkring och klagade då på att huset inte såg "så mysigt ut" och att det inte fanns nån fin sandstrand! Jag kände bara för att byta kanal för nå jäkla sågspån orkar jag inte med!!  

Sen åkte vi hem för att kolla på starwars som skulle börja vid halvtio. Jag klarade mig fram till nyheterna ungefär sen tvärdog jag. Vaknade 06:45 söndag morgon pigg som en lärka!!  Per var dock inte lika lycklig över detta..... *S*  Men han får stå ut! 

Åkte hem till farmor på eftermiddagen på en liten smörgås och skitsnack som vanligt. Sen hem och börja med middagen eftersom barnen var på väg hem. Detta var förövrigt första helgen på en månad som båda barnen var hos sin far hela helgen! Halleluja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0