Mums för lillen!!!!

Såååå smidig lösning till en pressad småbarnsförälder!   Jag brukar försöka ha lite frukt med mig till bebisen men ibland är man senil. Bananen ligger mosad i en påse i skötväskan och vindruvorna har jäst i burken....... Inget man bjuder bebisen på när han är lite knorrig. 

I fortsättningen tänker jag ha med mig lite nyttigt gott från Småfolk i väskan!!! 

Just nu kan man även passa på att anmäla sig till en provkampanj! Anmäl dig du oxå så kanske du har turen att få ett provpaket!!! 

http://smartsontestpilot.se/semper-smafolk/bli-testpilot/



Kommentarer
Postat av: Pappa

Ojojojoj. Hmmmmmmmmm jag antar att man måste ha barn som är just 1 år eller så. Am I right eller räcker det om man har barn som är något äldre typ 23-32 år sådär?

2010-11-13 @ 22:48:35
Postat av: Jenny

Du får väl fråga barnen om de kanske är sugna på att ha en kexpåse i fickan ;oP

2010-11-15 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0