Airwick Doftpinnar!

Nu är Buzzador-Jenny i farten igen!

 

Vem tycker om när det luktar fräscht hemma? JAG! 

Själv använder jag mig av tex doftljus, doftblock osv. Men nu har vi fått chansen att prova nya Airwick Doftpinnar! Airwick finns ju idag i doftspray (som jag inte provat) Shame on Me! 

 

Vem är på för att prova nya Airwick doftpinnar? Finns i dofterna Cool Linen & White Lilac och Midnight Blackberry & Vanilla Silk

 

.

 

Lämna en kommentar om du vill ha ett prov!

 

 

 

Vill du oxå bli Buzzador?

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är mayya78) 

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=mayya78

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten "SWEDEN mayya78"  till [email protected]” eller SMS:a "Buzzador mayya78" till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0