Ååååhhh

jag vill verkligen gå på bio idag!!

Planen är iaf att vi skall se Låt den rätte komma in! Och våra bioplaner brukar faktiskt inte spolieras i första taget, utan har vi bestämt oss så har vi.

Visserligen så brukar vi väl prata om film/bio i en månad eller två innan vi bestämmer oss oxå så det kanske har nåt med saken att göra......

Idag har jag iaf ätit nyttig lunch och en apelsin till efterätt. Känner mig inte så däst å trött sådär som man blir när man bara äter sunk-käk.

Men jag hoppas ändå på lite sunk-käk till middag idag   ;o)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hmm, bra fråga..

En babytravel, utgången modell, nu förstår jag verkligen varför =P

Däcken lossnade dessutom precis hela tiden men det har vi fått fixat iaf =)

2008-12-09 @ 15:04:19
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0