De ä möcke nu...

Hinner ju inte med att uppdatera här!    

Fredag: middag med Göran på GC. Man är ju lite lagom mosig sådär fredagkväll efter en arbetsvecka och orkar inte göra så jäkla mycket. Men trevligt var det och roligt hade vi!  Jag slocknade på soffan och vaknade mitt i natten av testbilden på tv *hua*  Inget mysigt ljud alls det där.

Lördag: ren kalabalik. Ner till Daniel och kasta i sig lite vin. Sanslöst hur långt man åker egentligen för att träffa sina vänner! Men vi hade oxå hysteriskt roligt. Åkte sen tillbaka till stan, snarkade som en gris på tåget. I flempan var det nån som satte sig på min väska så jag vaknade till och fick torka hakan.......*suck*    Men men, kom iaf in till söder där jag mötte upp Annebill. Mat i påse från BK sen satt vi i Fatbursparken och vinade. Sen gick jag och Annelie vidare till Zinken där vi då skulle se de underbara KENT + Thåström. Jag var den mest aktiva konsertbesökaren tror jag.....




Men va fan, är man trött så är man. Och det är inte varje dag man får ta en tupplur på konstgräs på Zinken så det var lika bra att passa på!  Vi löste detta med tröttheten lite senare på kvällen dock.


På söndagen fyllde bror min år. Jag stack iväg till Jakobsberg för att köpa nån bra present. Mötte upp Göran som fick komma med ideer men sen försvann jag in på Gina Tricot. REA!!!  Man bara måste ju rota runt lite då. G tröttnade på två röda och drog hem så jag fick shoppa vidare själv, men några klänningar och lite bikinis blev det iaf.


Mor, far, jag och bror gick sen ner till hamncafeet och åt lite lunchbuffé. Visserligen var vi ganska sena så det blev väl nån kombo lunch/eftermiddagsfika/middag därnere. Jag åt tills jag storknade ungefär och då kommer pappa in med efterrätten oxå. Då blev min bror så här glad:



*tihi*  Men det var typ hela min helg iaf!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0