Helgen!

I fredags kom då Noomi, Petra och Calle på middag. Jag och Petra gjorde enkel köttfärsås som fick goda lovord från Noomi :0) 

Kvällen fortsatte med singstar och GH! Vid halvtolv drog jag och Noomi vidare till Kellys för att möta upp Helene och Jonas. Hade hur kul som helst men oj vad det är farligt med billiga shots.... Det fick Noomi erfara oxå *S* 

Min väska har varit med om mycket äventyr oxå. Tappade en öl på den på tåget och på vägen hem skulle vi trycka ner den obligatoriska Donkenpåsen.....med ketchup.....  Rekommenderas icke!!

På lördag dag gick jag ner på udden, det var ju ändå sol fastän väderleksrapporten sagt regn. Calle kom ner och matade mig med pastasallad, jag behövde det. Lite senare kom Noomi med kaffe och kaka. Tur att det finns folk som ser till att man stoppar i sig nåt annat än pommes med currydip när man är ledig! 

På kvällen kom det lite folk hit. Som vanligt samlas alla på balkongen. Det är ju då lite knepigt eftersom balkongen är väldigt långsmal. Men med lite kuddar på golvet så fick alla en liten plats att sitta på. Anneli och Bill skulle inte följa med ut men efter lagom många cider och drinkar så ändrade de sig :o)



Och nu skall jag berätta nåt spännande; Vi åkte till Kellys!! Hör och häpna  *S*   Tappade bort halva sällskapet på vägen, sen tappade vi bort hälften av sällskapet inne på Kellys. Sen såg vi till att kasta ut lite otrevligt folk, tur att det iaf finns trevliga vakter där som har koll på läget!

Vid tresnåret var det dock dags för donken igen. Man behöver faktiskt tillföra sig pommes i jämna mängder har jag hört. Jag sov som en klubbad säl på bussen. Måste dock ha suttit väldigt spänd för man kände sig som 80 år när man skulle kliva av och knappt kunde räta ut kroppen. Varför kan de inte införa sängplatser på nattbussen?

Så idag behöver jag massage och en bra film! Skulle kolla på 21gram igår men shit vilken seg film, orkade igenom halva, kanske ser andra halvan idag. Annars blir det Little miss sunshine. Bu eller bä?  Vi får se, har inga förväntningar alls faktiskt.

Veckan är bara lite halvbokad, troligtvis allsång på tisdag och så skall jag plocka hem barnen några dagar. Sen är det Öland som hägrar   :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0