Fotboll....

Jaha nu är det över. Inte får jag måla ansiktet, ha Sverigehatten och sitta på krogen och tjoa över Sverige.  Bläää å urrk å allt man kan säga.

Var iaf och kollade på fotbollen igår med mor, syster liten och bror mindre. Göran var där med jobbet så vi slog två flugor i en smäll :o)  

Idag drar vi iväg för midsommarfirande!!  Jag har längtat så länge och är såååå laddad!  Det ska bli så roligt!  Och jag måste leta fram en karta så jag kan möta packet i skogen imorrn  *fniss*   Annars får jag springa och köpa en  N95 så jag vet vart jag är nånstans.

Hoppas alla får en riktigt bra midsommar så hörs vi när jag är tillbaka hemma.

Kram Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0