And I believe in me

Even when the thunder and storm begins
I'll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain

Åh jag är helt såld på Dima!! Och jag terrar mina stackars arbetskamrater med Dima på repeat *S*  Men det får de stå ut med. Även 2006-bidraget är riktig Jennymusik!

http://youtube.com/watch?v=mbyv_FpeMk8

Har suttit och lyssnat igenom en massa ESC och upptäckt att de senaste åren har jag alltid gillat Danmark. Så det var kanske inte så konstigt att jag gillade dem iår igen.

Varmt och skönt på balkongen när jag kom hem. Sonen körde GH med kompis och dottern var hemma hos en skolkamrat så jag hade en stund i solen! Finns det nåt bättre än sol, värme, bra musik och nåt gott att dricka ;o)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0