Helg!

Fredagkvällen spenderades i tvättstugan. Kul fredagsnöje....

Har haft flera lediga helger på rad så detta är min första barnhelg på en månad! Man vänjer sig snabbt vid att alltid ha nåt att göra så att bara vara hemma en kväll, jag visste inte vad jag skulle göra, så det blev tvättstugan.

Halva natten spenderades i telefon *suck* Vad gör man med folk som kommer från en helt annan planet och inte förstår vad man säger? Jag säger "så här och så här är det" och får tillbaka "nej du tycker faktiskt så här". Vet jag inte själv vart jag står eller?

Som tur är så vet jag vart jag står faktiskt.Och jag är tillräckligt stark för att stå på mig oxå. Jag är ju bäst :o)

Sonen har för övrigt klarat alla låtar på medium i Guitar Hero III. Han är stolt som en tupp!

Men nu skall jag iväg och shoppa!  Oj vilket ovanligt helgnöje..tssss...  Är på jakt efter ljusgula och vita piratbyxor. Nån blus till detta och själklart skor! Hittills har jag faktiskt bara köpt 14 par vår/sommarskor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0