Inlines och tupperware

Åkte till Jakobsberg för lite shopping. Stadium skall tydligen bygga om så de hade stor rea. Inga skor till mig men dock till barnen. Och INLINES!  Fråga mig inte vad jag håller på med men nånting säger mig att jag har ett par brutna handleder inom en snar framtid....

Efter detta blev det en sväng till syster stor för fika. Yeah right.... Där var det framplockat till Tupperwareparty med tanterna. Som tur var sken solen så jag passade på att bli lite röd i pannan och på näsan.

Barnen var hungriga och jag började tänka på middag, vad har jag i frysen? Inte ett jota var svaret jag kom fram till så det fick bli en vända på Coop oxå. På hemvägen tyckte pappa att vi skulle ha lite kul och tog en sväng i biltvätten. Oj vilken upplevelse..... men barnen fnissade lite iaf.

Ikväll hoppas jag solen håller i sig så kan jag sitta på balkongen och prata bort ett par timmar med sällskapet för dagen. Och så är det ju final i  ESC  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0