Ryssland!!

Ja vi pratar ju då final i ESC. Tittade tillsammans med grannen på detta hemma hos mig. Ryssland vann ju som säkert de flesta vet. Och nog var han en liten favorit. Hade inte hört hela låten innan men det lilla jag hört var ju ok. Jag tyckte han borde vunnit redan 2006 men då knyckte ju Lordi förstaplatsen. I år var ju Dima som tur var med igen och fick vinna! *wiihiii* Me like!  

Och vilken knäpp på näsan Perelli fick då. *moahahaha*  Det kanske inte var det bästa startnumret direkt efter Lettland. Deras bidrag var ju mycket fart å fläkt å show. Efter det skall våra otroligt fina Charlotte som ser ut som en transvestit framföra sitt bidrag. Nä, funka inte.  T.o.m. jag gick iväg då för en kort paus. Tror nog resten av europa gjorde det med...

Dagen har idag spenderats på udden i stekande solsken! Skönt medans man är där men nu på kvällen hamnar man ju i nån sorts solkoma och vet knappt vad man själv heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0