The King was here!

Nej inte Elvis, även om jag hade föredragit det. Men vi hade fint besök i kommunen idag av vårt kungapar. Barnen skulle gå ner med skolan och vifta med flaggor så jag hängde på. Vi var ju inte ensamma i centrum direkt. Försökte ta lite bilder och det här med fotografering är ju verkligen min starka sida......


Bästa bilden idag


image6



Fråga mig inte vad jag höll på med *S* 


Sprang på GranneJanne som försökte gömma sig under ett träd men jag hittade han iaf! Efter en stund kom bror min och 2 sekunder senare mamma. Sen var det ju såna musikmilitärer där och slog på trummorna och hade fina hattar med gardintofsar. Tjusigt värre!


image7


Kommunhuset flyttade för ett tag sedan. Ja inte huset alltså men man bytte lokaler och rev det gamla. Framför gamla kommunhuset fanns nåt fint som bara försvann..... Men idag var han tillbaka. Finputsad och förgylld!


image8

Vad man nu vill säga med denna figur..... Är vi grisar i denna kommun eller nåt   *S*  


I lurarna just nu:

http://youtube.com/watch?v=GkEQS5SJZPU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0