Vilken schysst buske hon har!

Kristian Luuks kommentarer kommer en vacker dag att ta livet av mig!

Jag har ju då kollat semifinal 2 i ESC med dotra idag. Var väl kanske lite bättre än nr1. Genomgående tema var väl silverklänningar för flickorna. Jättesnyggt....verkligen....

Cyperns bidrag var ju helt galet. När sångerskan tog av sig sin silvriga morgonrock och visade upp oranga fransar med nåt lackliv utbrast dottern: Men hjälp!! *S* 

När sångerskan från Portugal vältrade sig in på scen drog dottern filten över huvudet.....

Lettlands bidrag lär väl finnas med på Hits for Kids.  Så bra var de.

Min favorit är iaf Danmark!  Absolut snyggast scenkläder oxå! http://youtube.com/watch?v=RVwbUYDuQCQ



Roligare var det ändå att se Champions League-finalen igår. Vilket jäkla tryck! Inte ofta jag sitter och hoppar i soffan och kastar popcorn omkring mig men det gjorde jag, jajamensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0