Analys!

Mera, mera!  Maja är ju fan värre än jag på detta!

http://se.41q.com/


Jag fick detta resultat:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.



Alltid när jag gör såna här test och får upp karriärförslag så dyker PRÄST upp! Always! Men man måste väl inte vara präst inom svenska kyrkan? Jag tror på min egen vision och skall predika för den.

Kosmos vare med er!! 

Kommentarer
Postat av: madde/Digge

svar på mitt inlägg om folk som minar till sina ipods:

haha oh noo.. du är en av de människorna jag hatar på tuben med andra ord :P :P men vf.. om du gillar att sjunga högt för dig själv, KÖR PÅ :D ;) du kan ju va mitt undantag.. hihi



kram madde

2008-09-11 @ 22:16:31
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: madde/Digge

svar på mitt inlägg om folk som minar till sina ipods:

haha oh noo.. du är en av de människorna jag hatar på tuben med andra ord :P :P men vf.. om du gillar att sjunga högt för dig själv, KÖR PÅ :D ;) du kan ju va mitt undantag.. hihi



kram madde

2008-09-11 @ 22:16:42
URL: http://digge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0