Hur ska jag hinna?

Hur är det meningen att man skall hinna uppdatera här på helgerna?

Fredag: Hamnade på GC efter mycket om och men. Barnen satt hemma med Noomi och kollade "Se upp för dårarna". De tycker tydligen att den är bra. Massor av roligt folk träffade jag på Gc iaf. Gick dit med Gabbi, Simone och Walle. Tror minsann att Walle tog ett par kort oxå, men inga som jag har :o(

Lördag: Då firade grannskapet 40 år! Jag var lite sliten, gick ut och sa hej och tog en korv med grannarna. Sen tog jag med mig en granne ner till centrum och käkade pizza istället. Jaaa det var en sån dag. Men Joceline utnyttjade allt roligt som fanns denna dag och såhär såg hon ut när jag hittade henna på gården.




Resten av dagen spenderades på soffan. Försökte se Blades of Glory ett antal ggr men somnade hela tiden! Så kul var den liksom....

Söndag: Upp och iväg till Grönan tidigt, tidigt. Det blev till slut jag å barnen, Petra, Ola och Mischa. Lite senare på dagen vaknade Jonte till liv oxå och kom in. Det blev en heldag + helkväll på grönan. Jag vågade dock inte åka kvasten denna gång.  The Hives spelade och som avslutning på kvällen var det stort fyrverkeri.

Behöver jag säga att jag är lite trött idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0