Försäkringskassan. Igen....

Efter 2 mån väntan på bostadsbidrag lackade jag ur och skickade ett argt mail till FK. Fick till svar att ärendet tagit för lång tid och skulle handläggas omedelbart.

Nu har det gått lite mer än en vecka sen dess och jag har fortfarande inte hört något. Mailade igen och vad fick jag för jäkla svar? Jo att ärendet inte är handlagt ännu men det skall ske omgående! IGEN!  

Vad betyder omgående hos FK? Inom en månad eller? Nu får de ju ta och skärpa sig. Vad hjälper det om jag får en klumpsumma till våren? Jag har väl fanken räkningar NU att betala.  *suck*   

Jäkla byråkratsverige. Å folk sitter å kacklar om att det handlar om blå eller röd regering. Jag säger att det handlar helt enkelt om lata jävla kontorsråttor hos FK som inte vet vad lägga på ett kol är!!

Kommentarer
Postat av: Ullas mamsen

Omgående = oindentifierbart ord hos FK...och jag kan knappt stava till det hehehe...krya på dig hörde av Ulla att du hackade o snora fortfarande...

2009-02-20 @ 18:17:51
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0