Ny vecka!

Jobbade en del förra veckan så jag var lite trött.

Helgen var lugn som vanligt.

Fredag: middag hos Per bara. Inget mer avancerat än så.

Lördag: Åkte till Midsommarkransen och kollade Olas innebandymatch med Petra. Kom till Kungsängen vid 4 men sprang på Maggan så jag var inte hemma förrän 5. Efter en stund kom Per och hämtade mig så åkte vi och handlade på Coop. Man måste ju ha gottis när det är Melodifestivalen!!  Denna gång var vi rätt så duktiga iaf och köpte grönsaker och dip! Ok, lite chips oxå.... men det var faktiskt bara lite!!

Söndag: Barkarby! Kollade runt på lite böcker, sen köttbullar på Ikea. Efter detta hem till Pers mor på liten visit. De ville egentligen bjuda på mat men vi hoppade över det denna gång. Åkte vidare för en liten flukt på Mia och Jonas "nya" hus. Och spela hockey med Jacob..... *S*  Hann vara i huset ungefär 2 sek så kom han med sopskyffeln och tyckte att den fungerade bra som hockeyklubba åt mig. OK! Det är bara att hänga på. Per fick dock ta över den rollen så jag hann prata med Mia lite. Helt stört att även om man bor nära så ses man typ aldrig!     Kom hem runt 5 och försökte få en stund på soffan. Då kom pappa och lämnade strumpor till Joceline. Gick tillbaka till soffan men 3 min senare kom barnen hem. Så då var det bara att börja laga mat. Tog ett bad på kvällen istället som gjorde mig väldigt trött i huvudet så jag somnade supertidigt!  Men inte var det lättare att kliva upp kl 6 imorse för det..........   

Fast vi går mot ljusare tider!! Trodde jag hade missat nån klockomställning eller nåt imorse eftersom det nästan var ljust ute när jag gick till tåget. Men med tanke på hur mycket folk det var på tåget så hade nog alla andra missat det med.......

När ska man ställa om klockan? Mars nånting? Om nån vet, skicka en påminnelse till mig så jag inte missar det på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

Sista helgen i mars 29/3 alltså så missa inte det nu skriv i agendan..hehehe..ha en bra dag

2009-02-09 @ 09:50:32
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0