Sövande tandläkare

Alltså, att sitta på en stol och stirra och lyssna på en borr som viner, finns det nåt mer sövande? Det är ju bara ett litet monotont ljud och det vet vi ju alla att man somnar av.

Så jaaaaaa, jag somnade hos tandläkaren. Det var dock Joceline som låg i stolen, jag satt i besökstolen bredvid. Men efter 40 min så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. *zzzznnnnnarrrrrrkkkk*   Detta straffade sig dock när jag skulle sova på kvällen. Av nån anledning var jag helt speedad och kunde inte sova. Kollade på både The Bourne Ultimatum och Planet Terror.

Bourne-filmerna gillar jag mucho.  Planet Terror däremot måste ju vara gjord på nån enorm syratripp. Herregud, värre skit får man leta efter.  Sorry.

Kommentarer
Postat av: Ullas mamma

Ingen kommentar om vad...hahaha...glassen var jättesmarrig...och dina hot går inte hem är en tuff kärring jag,,, :-)

2009-02-04 @ 22:56:47
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Ulla

Sover du fortfarande hos tandis???....Hallåååååå....vakna nu :o))

2009-02-05 @ 15:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0