Veckans horoskop

"Skorpionen: Du får feber ikväll. Febern övergår i frossa. Du svettas ymnigt. Sliter av dig täcket. Öppnar alla fönstren, men det är fortfarande varmt. Du placerar isblock över din kropp. "Det var ju helvete, vad varmt det var här inne", skriker du. Och så hoppar du ut för fönstret. Tredje våningen, men du klarar fallet ganska bra. Bryter några ben, men kravlar iväg. Bort mot grannen. Knackar på. Ber att de ska stänga fönstren för att stänga inne värmen, för att inte höja utomhustemperaturen. De undrar om du är riktigt klok i huvudet. "Bara stäng era satans fönster", säger du. De stänger. Du vandrar vidare i natten. Du har många fönster att stänga. Polisen tar dig. Du hamnar i en cell. "Öppna fönstren", säger du. Polisen lyssnar inte Du börjar springa in i väggar. Det låter något alldeles förfärligt när du kastar dig in i vägg efter vägg. "Öppna..." säger du och kastar dig in i vägg. "Fönstren", fortsätter du när du ligger halvt utslagen där på golvet. Till slut öppnar de ett fönster. Härligt! Det blir en bra vecka, det här."

Fast jag fick faktiskt feber redan igår! Har legat däckad idag med snuva, hosta, kli i öronen och svid i halsen. Inte kan jag sova heller för jag har fortfarande ont i min sönderstuckna arm. *suck*

Festen hos pappa i lördags var hur lyckad som helst. Vi hade överraskningsfest med maffiatema!! Min kamera var dock spårlöst försvunnen så jag hoppas på kort från pappa och Petra.

http://www.youtube.com/watch?v=1aV9X2d-f5g&feature=related

Kommentarer
Postat av: Ulla

Har du rotat längst ner i din handväska under survivorkitet ordentligt Jenny.....är säker på att kameran är där =)

2009-02-16 @ 18:37:27
Postat av: Mattias

Jag måste bara få fråga, v-a-r hittar du horoskopen...?. Den som skriver dem verkar köra med lustiga piller...

2009-02-16 @ 21:36:48
URL: http://taofighter.blogg.se/
Postat av: Ullas mamma

Ont i armen och ont i armen ...som man bäddar får man ligga :-)

Och jag tror du låg skönt jag hehehehe

2009-02-16 @ 22:39:03
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0