Fina Sverige!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5544006.ab

Jo så här är det för många! Råkar man hamna i försäkringskasseträsket är det ju nästan kört. Eller det är kört rättare sagt. Handen upp alla som skulle klara sig utan några som helst inkomster i 3-4 månader! Tror inte jag känner någon faktiskt. Och alla har inte heller föräldrar som kan ställa upp och hjälpa till ekonomiskt.

Det har ju precis rett upp sig för mig med min försening på försäkringskassan. Men så blev jag ju sjukskriven nu..... och enligt FK har de längre handläggningstider på sommaren pga semester så jag kanske kan få min första utbetalning i slutet av aug. Och då pratar vi alltså halva min lön under juni, juli, aug.  Jomenvisst, jag är ju så rik så jag klarar mig utan dessa pengar...........igen............... Tack så jävla mycket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0