WTF?

Förklaring? Någon? 





Kommentarer
Postat av: Karin

Skickar kommentaren hit också.



"Jenny: Visningen var mycket riktigt för fackfolk, men den var väl den 11-12 om jag inte missminner mig. Det är himla enkelt att vända liggkorgen och sittdelen på en Emmaljunga - bara att hålla in två stora handtag/knappar och lyfta. Så enkelt att flippbara handtag känns onödiga.



Jag är inte alls förtjust i Teutonia, tycker att vagnen känns trång utan att kännas ombonad. Så Mistral och Fun går ju bort helt. Dessutom köper jag helst en vagn som tillverkas i svenska fabriker under dessa tider... patriot, javisst"

2009-06-16 @ 08:41:42
URL: http://timmerhus.blogspot.com/
Postat av: Karin

Postar återigen en kommentar här också så att du ser att du fått svar.



Nitron är ca 5-10 cm smalare och mycket nättare, dessutom väger den mkt mindre. 360'n är ju Nitrons föregångare och från och med i år så kommer 360'n inte att finnas.



Jag tycker att du skall åka och provköra en Nitro om du inte redan har en vagn. Vi anser att den är så smidig att den kan vara en lösning från nyfödd till 3-4 åring. Idag har vi en av den första årsmodellen scooter som vi inte är nöjda med alls.

2009-06-16 @ 09:53:32
URL: http://timmerhus.blogspot.com/
Postat av: Karin

Angående ditt inlägg så kanske brandvarnaren sätter stopp för allt för heta kärleksakter - dvs inga barn. De som inte har brandvarnare skall alltså räknas till "JA-gruppen"... :o)

2009-06-16 @ 09:54:57
URL: http://timmerhus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0