Förlåt....

... men en del av dessa är ju helt hysteriska! *ASG*   Vad tänker en del människor med? 


7. Är det okej att en tvååring dricker cider?
12. Tips på böcker och dvd som kan lära min tremånaders bebis att läsa!?
13. Mitt barn skriker när han sitter i bärsjalen - tror ni han trivs?
16. Någon som minns texten till en sång som heter Blinka Lilla Stjärna?
25. Är det okej att ge ett silikonbröst till en fyraåring som leksak?
28. Min man är verkligen sämst på att knulla! Vad ska jag göra?

Jag dör.........................*moahahaha*   

Kommentarer
Postat av: Ullas mamsen

Jag tror du hittat på dessa frågr själv hahahaha...du hade säkert långtråkigt idag när Ulla inte hade tid att prata ..*skratt...hoppas du kommit över dagen iaf...kram

2009-05-04 @ 15:23:20
URL: http://jagenq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0