Panik i kvadrat!

Hade ju bestämt med målaren att de skulle komma på onsdag och påbörja arbetet. Mina planer var då att på måndagen plocka bort allt löst/småplock för att på tisdagen stuva möbler.  MEN när jag är på väg till dagis på måndagen ringer målaren "du, vi kommer imorgon istället". 

Så vi fick plocka småplock och flytta möbler och leja bort barnen så de hade nånstans att sova på en gång. Plus att jag hade bestämt träff med tanten på http://www.aterbruk.se/ för jag skulle skänka saker till henne!

Så nu har vi två sovrummöblemang + vardagsrumsmöblerna i vardagsrummet................... Familjen Tajkon.......... 

Hoppas målaren blir klar fort!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0