Men håll i då!!!

Tyvärr, alla älskar inte hundar.
Tyvärr, alla blir inte glada över valpar.
Tyvärr, en del får panik när en lös hund kommer springandes.
Tyvärr, det finns de som anser att en spark på hunden är bättre än bett i barnen.


Min dotter har blivit biten 2ggr av lösspringande hundar som ägaren tappat kopplet på. Japp, båda hävdar att de har världens snällaste hund som ALDRIG bitit förut. Men det kan hända närsomhelst! Håll koll på era jyckar! Det är ett måste.

Självklart tycker även jag att det är hysteriskt sorgligt att en vuxen man sparkar ihjäl en gullig valp. Självklart kan jag oxå tycka att det är lite väl att ta i så hårt. MEN jag kan även förstå hans rädsla. Han kanske är hysteriskt rädd för hundar, har varit med om det här en gång för mycket, eller helt enkelt var rädd att hunden skulle anfalla hans barn. 

Det finns alltid två sidor av myntet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7969268.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0