Städa badrummet....

Ja det gör man ju med jämna mellanrum men igår var det totalsanering som gällde!!

Joakim kom hem från träningen och hade fått ett ordentligt skott på näsan och blodet forsade. I hela badrummet..... över hela Joakim..... och mitt i allt så nyser ungen!!!

Hade kanske passat bättre om ett par veckor när det är halloween.......................  *suck*   


Sen blev det stopp i handfatet oxå av allt papper han stod och smulade med så det var ju bara fram med hinken och fixa. Jag sitter på golvet och rensar avloppet, Joakim sitter på toaletten med bomull och papper i näsan och säger:  Vet du mamma, du kan ju typ allt! Laga mat, städa, ta hand om barn, jobba som sjuksyster OCH fixa stopp i handfatet!   


Jajamensan!!!!!

Kommentarer
Postat av: pappa

OCH INTE FAAAAAAAAAN BLEV DET HÖGRE LÖN FÖR DET, NÄE.

2010-10-19 @ 20:21:04
Postat av: Therese

Bra att få iordning lite jag behöver med städa i ett av våra 6 skåp i badrummet, det tar emot lite men skönt när det är gjort

2010-10-19 @ 21:25:10
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Marie

Det finns fler badrum att städa om du känner att du har lust!!!!!!!!!!!!Jag har det inte.

2010-10-20 @ 17:39:09
Postat av: Brunnamannen

En del har väldig tur som har badrum. Vissa har torrdass. Hihihi

2010-10-21 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0