Lägst IQ vinner?

Så tror jag iaf att de anställer folk på Guldfynd!

Joceline har tappat bakstycket till sin klocka köpt på guldfynd. Jag åker då dit och tar med mig klockan.

Jag:  "hej klockan har tappat bakstycket. Tror du man kan fixa det?"
Biträde: "alltså, har den aldrig funnits eller?" 
 
J: "jo men nu har vi tappat den och behöver en ny"
B: "men alltså det är ju inte garanti"

J: "nej jag förstår det, jag undrar bara om man kan få tag på ett nytt bakstycke"
B "men allstå, det är inte fabrikationsfel"

J: "nej,kan man KÖPA ett nytt bakstycke"
B: "men alltså det är inte fabrikationsfel, då är det inte garanti"

J: "nej kan man köpa ett nytt bakstycke?"
B: "men...öh...nä alltså vi kan ju skicka iväg den, inte laga här"

J:     *SUCK*   "har du några sådana klockor kvar?"
B: "bara lila"     ( vi hade turkos)

J: "då tar jag en lila"
B: "fast det finns bara en kvar"

J: " ja då tar jag den som är kvar"
B: "fast det finns bara den i montern"

J: "jamen då tar jag den i montern!!!!"



Hur svårt ska det vara!? Hon gjorde verkligen vad hon kunde för att jag INTE skulle kunna reparera klockan eller köpa en ny.

Ännu roligare blev det ju när jag kommer hem och Joceline säger att hon vill ha en grön, annan modell. Så idag ska jag tillbaka och byta!  Hoppas det är samma biträde!!!    :oD




Kommentarer
Postat av: Edvad

HAHAHAHAH, seeegt biträde :3

2011-11-13 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0