Movies!!!!

Ja jag har kollat film! Dra på trissor! 

Ok första filmen fick jag se i tre sekvenser för: 1 jag somnade,  2 familjen började tjata om mat 3 det är bara sport på tv..........   Men ja, jag såg filmen!!!   Vad såg jag?     RED! 

Sen var jag sugen på en till så då drog jag igång INCEPTION!  

Ok den var bra, men RED var bättre!!! 

Idag kan jag lätt säga att jag är tröttare än tröttast då jag inte kom i säng förrän efter 12!  Eller ja, isäng var jag väl eftersom det var i sovrummet jag kollade film men ja, ni fattar. 

Får se om jag orkar nån film ikväll eller om jag kommer somna i soffan  :o)  

Joceline har öppet hus i skolan idag oxå så det är avslutningsteater/uppträdande 16:30!

Väl mött!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0