Ska man orka igen?

Snodde den här av Mirka





1) Vad gjorde du för tio år sen?

10 år sedan....2002... Separerade från de stora barnens far! Jajamensan!   

2) Vad gjorde du för 1 år sedan?

Inget speciellt, hade jobbat några månader efter föräldraledigheten.

3) Fem snacks du gillar:

Popcorn, salta pinnar, salta kringlor, choklad och kaffe!!!!


4) Fem sånger du kan hela texter till:

Fråga mig nåt mer jag inte vet. Kan inte säga nåt på rak arm men skulle jag sjunga nåt går det säkert bra ändå!

5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:

Köpa hus!!! I typ alla världsdelar.............

6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

Kroppsstrumpa, lack, nätstrumpor, basker och ullster

7) Fem saker du gillar att göra:

Umgås med familjen, baka, läsa, gå ut med vänner, resa

8) Fem dåliga vanor:

Envis, röker, långsint, godtrogen, lat!

9) Fem favoritleksaker:

Datorn, telefonen, diskmaskinen, tvättmaskinen, torktumlaren. (OK jag ljög men det är med dessa 5 jag delar mitt liv)  

10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:

10 personer!?  Alltså jag läser ju typ inte ens 10 personers bloggar. Eh, om nån känner sig manad så kopiera denna till din blogg! Lämna länken som kommentar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0