Roligt att jobba!

Ibland är det så hysteriskt roligt att höra folk i telefonen.

Jag: de är upptagna men du kan få direktnr!
Kund: ja tack
Jag: då ringer du 054....
Kund: nehe du det är fel. Såna korta konstiga riktnummer finns inte.
Jag: jo riktnumret till Karlstad är 05
Kund: nehej inte alls. Alla riktnummer är 4 siffror. Trams!  




Kund: Mummelmummelmummel
Jag: Ursäkta?
Kund: mummelmummelmummel
Jag: jaha, hur stavar du det?
Kund:   B som i Peter.............



Vad vore livet utan dessa guldstunder?!     :oD 




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jävlar vad sköna människor det finns :) Det är verkligen såna människor som gör så att man har helt klart för sig vart mänskligheten är på väg. Tillbaka till aphjärnan 2 har nog premiär på en biograf nära dig :)

2012-08-27 @ 14:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0